'Ham-an Ginatawag Mo Ako nga...'

gineubad ni Darwin T. Tapayan; 
Orihinal nga pagbinaeaybay ni Artemio G. Casas (Hunyo 6, 1960)

c. by del parson
Ginatawag mo ako nga MAESTRO... apang owa mo ginapamatii ro ang mga turo.

Ginatawag mo akong KAHAYAG... apang dueom man gihapon ro gusto mo adtunan.

Ginatawag mo akong DAEAN... apang owa mo ginasundan rang mga ginaagyan.

Ginatawag mo akong KABUHI... apang ikaw hay patay sa grasya.

Ginatawag mo akong KAMATUORAN... apang ro pagbaeay ku ing kabuhi'y kapurilan.

Ginatawag mo akong GIYA... apang wa ka gamunot.

Ginatawag mo akong ABYAN... apang ro tagipusuon mo'y ginaeayo kang.

Ginatawag mo akong MATARONG... apang ikaw hay nagababad sa kaeainan.

Ginatawag mo akong OWA'T KATAPUSAN... apang ginauyang mo ring tiempo sa wa't kapueos-pueos, nga mawto ring kamatayon nga owa't katapusan.

Ginatawag mo akong DUNGANON... apang ro tuon ko'y ginahigkuan mong wa't paghuna.

Ginatawag mo akong MAKUSOG... apang owa mo ginatahod rang gahom.

Ginatawag mo akong HUSTO NGA HUSGADO... matuod, ag matarong ro ginmitlang mo ugaling sa may tiempo pa magbago ka it kabuhi, bangud kon indi, hay makaeueooy mo!


Kon mag-abot eun ro paghusga ko kimo, ayaw ako pagbasuea... IKAW RO MAY SAEA...

Comments

Popular posts from this blog

Aklanon Common Greetings and Salutations

Patugma (Aklanon Riddles)

“Mamugon”