'Do Ginuo hay Akong Pastor'

gineubad ni Darwin Tapayan
halin sa ika-23 nga Salmo it Balaan nga Kasueatan

Do Ginuo hay akong pastor; indi eon ako magkinahangean pa.

Ginapaeubog na' ako sa eab-as nga kapatagan; ginaagubayan na' ako sa euyo it tubi nga paeahuwayan.

Anang ginapanag-uli ro ang kaeag: ginaagubayan na' ako sa mga daean it pagkamatarong pabor sa anang ngaean.

Huo, bisan ako'y nagatikang sa dueunan it handong ku kamatayon, owa ako it pagakahadlukan nga kaeainan; bangud ikaw hay nagaiba kang: do ing pambunae ag do baston hay nagapasadya kang.

Ako hay ginapahauman mo it punsyon sa atubang ko sa atubadngan ku akong mga kaaway: imong ginapahiran ro ang ueo it lana; do akong kopa hay nagaaeapaw.

Matuod nga ro kamaeayran ag kaeuoy hay magasunod kang sa tanan nga mga inadlaw ku akong kabuhi ag ako'y magatiner sa baeay it Ginuo magpasan-uman.

Padumdom: Daya hay bukon it opisyal nga pageubad sa rayang bahin it Bibliya ag owa ginaindorso it anuman nga Kristiyanong relihiyon ukon organisasyon. Kung may kasaepanan, daya hay bilog nga pagasabton it daya nga manugsueat. Do katuyuan kara hay purong may kabangdanan sa pagbinaeaybay ag paghinambaean eamang.

Comments

Popular posts from this blog

Aklanon Common Greetings and Salutations

Patugma (Aklanon Riddles)

“Mamugon”