Masadya Gid Man sa Isla it Boracay

















binaeaybay ni Darwin Tapayan / Oktubre  20, 2014

Ako hay nag-agto sa Isla it Boracay
Agud riya hay magpangamuhan
Agud sa kabuhi nga kubos hay amat-amat makaeampuwas
Sa owa ko ginahuna-huna, euwas sa rayang kahiguyanan
Boracay gali hay husto gid nga manggad it Akean—
Matin-aw nga tubi it baybayon,
Puti nga kabaeasan sa bibi,
Do huyop it hangin hay manami,
Banyaga—Koreano, Intsik, Kano ag iba pa hay iya nagatabu
O Boracay masadaya gali nga lugar!

Tagipusuon ko’y nagabayawa sa Ginuo sa rayang bugay
Matahom, masadya , ginapantasya nga Isla it Boracay
Sa eawiganan it Akean, sarang gid nga ikapabugae
Mangin sa pungosd Pilipinas manggad nga tuman
Kamana hay paraiso kita ro natunaan.

Iya sa Boracay ako hay tuman nga masadya
Tawo sa palibot mainaabi-abihon, mabinuligon,
Sa bibig hay may daea nga ngisi
Nga buot-hambaeaon, iya ako hay pagatatapon—
Masadya nga taean-awon
Sa kabuhi hay nagabuoe it gaoy sa kalisdanan it kabuhi nga naagom
Do mga ginabakean hay ana nga pagapalipason

Masadya gid man sa Isla it Boracay!

Comments

Popular posts from this blog

Aklanon Common Greetings and Salutations

Patugma (Aklanon Riddles)

“Mamugon”