Pagbugtaw

ni Darwin Tapayan

Sa akong pagbinaktas
Nasapupo ko ro mga hitabu
Hitabu nga naghimueos sa a'ng kabuhi,
Nabatyagan ko ro hantop nga paghigugma--
Do pag-agubay it Mahae nga Makaako;
Sa rayang bugna
Ako hay nagabayaw ku akong tagipuson Kana
Ag sa pagpadayon
Nahakit-an ko ro pag-umead it katawhan
Nahisayuran ko ro andang kabuangan,
Mga dungean nga nagdamulit
Ku bugna it Mahae nga Makaako!
Sa owa magbuhay
Gin-ulikid ko ro  rayang limog
Limog it pag-antos ku eab-as nga palibot
Pinamatian ko ro anang nguyngoy
Ag nahaeubtan nga raya'y pagpanukot
Sa tiko nga katawhan!
Nagtueo ro akong euha
Alinon ko?

Dayang ulihi
Nahabugtaw ro tagipusuon it katawhan
Tag rayang baeos hay nasamitan
Nganing nagsipagnuoe
Ag sa tunga it kalisdanan
Nahatawag ro Diyos
Ulihi eon nahisayuran masakit gali ro baeos.

Binaktas ko ro tayog it bukid
Tinabok ko ro eapad it eawod
Tinulay ko ro haba it pilapil
Hastang nahaabot rayang pagbugtaw
Pagbugtaw nga ginbinag-binag:

Bukon pa it ulihi rong tanan.

Comments

Popular posts from this blog

Aklanon Common Greetings and Salutations

Patugma (Aklanon Riddles)

“Mamugon”